To jest post o prawdzie. I pasteryzowanych serach topionych.
Ostatnio być może widzieliście nagłówki typu "Nutritionists Say Your Kid Should Chow Down on Day-Glo Processed Cheese" i słyszeliście plotki, że dietetycy popierają teraz ser Kraft Singles. A raczej pasteryzowany serek gotowy Kraft Singles.
Ale oto prawda:
- Akademia Żywienia i Dietetyki (Academy of Nutrition and Dietetics), organizacja reprezentująca 75 000 specjalistów ds. żywienia, takich jak ja, zezwala firmie Kraft na umieszczanie logo kampanii Akademii "Kids Eat Right" na opakowaniach serów Kraft Singles. Kids Eat Right to kampania z fundacji Akademii, która wspiera edukację w celu rozwiązania problemu otyłości wśród dzieci. Kraft Singles byłyby pierwszym produktem, na którym znalazłoby się logo Kids Eat Right.
- Akademia podkreśla, że nie jest to wyraz poparcia dla Kraft Singles, ale wskazanie, że Kraft wspiera inicjatywę Kids Eat Right.
- Wbrew temu, co mówią niektóre artykuły, logo nie jest "pieczęcią aprobaty" od dietetyków. Ta decyzja podjęta przez Akademię nie odzwierciedla opinii ani pragnień jej 75 000 członków płacących składki. Nie konsultowano z nami tej decyzji. Nie głosowaliśmy nad decyzją. W rzeczywistości, większość z tych 75,000 (w tym ja) nawet nie wiedziała o umowie aż do artykułu w New York Times w zeszłym tygodniu.
- Wielu członków Akademii (w tym ja) było zszokowanych i sfrustrowanych takim obrotem sprawy. Trzech członków stworzyło petycję online do #RepealTheSeal i przygotowało list otwarty do Akademii. List nie tylko zawiera prośbę o przedstawienie planu usunięcia logo z opakowań Kraft Singles, ale również o pełne ujawnienie warunków umowy finansowej pomiędzy Kids Eat Right i Kraft. Nie musisz być dietetykiem, aby podpisać petycję. Więc jeśli się zgadzasz, przejdź tutaj, aby przeczytać list i podpisać petycję. Przy ostatnim liczeniu, to było prawie 8,500 podpisów silny.
Cieszę się, aby zobaczyć tak wiele wsparcia dla petycji. Jednak w ciągu ostatniego tygodnia, widziałem również fakty zniekształcone i przesadzone, a nawet utrzymywane przez niektórych jako przykład tego, jak dietetycy są poza zasięgiem. Te próby zdyskredytowania zawodu są niesprawiedliwe i bezpodstawne. Ten debacle było żenujące, ale błąd Akademii nie jest nasz błąd.
Jestem dumny z bycia zarejestrowanym dietetykiem. Moi koledzy są obliczanie karmienia rurki dla krytycznie chorych pacjentów, pomagając ludziom odzyskać od zaburzeń odżywiania, karmienia mieszkańców w domach opieki, doradzanie ludziom z nowymi rozpoznaniami cukrzycy i niewydolności nerek, nauczanie rodzin w dzielnicach zagrożonych, jak gotować zdrowe posiłki, i pracy w szkołach w celu poprawy żywienia. Robią badania i poprawić ludzkie życie. I oni edukują społeczeństwo z zaleceniami, które są poparte dowodami, a nie strachu i hiperboli.
Jestem również bardzo dumny z moich kolegów dietetyków Rachel Begun, Kate Geagan, i Regan Jones, którzy stworzyli petycję i są odważnie stojąc do Akademii i reprezentujących tak wielu z nas, którzy nie zgadzają się z tym błędnym decyzji.
Biorę udział w kampanii #RepealTheSeal, aby pokazać mój sprzeciw wobec ostatniej decyzji Akademii Żywienia i Dietetyki, aby umożliwić Kids Eat Right logo na opakowaniach żywności. Zapraszam moich kolegów i blogerów, którzy podzielają tę opinię, lub którzy wspierają tę kampanię, do podpisania petycji na change.org i / lub użyć hashtag #RepealTheSeal za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Komentarze (0)